den största dagen

TACK för att jag fick känna mig speciell från 00.00 till 24.00 igår. kändes riktigt bra i magen när jag gick och somnade efter ett sista samtal med en vän igår kväll. mådde väldans bra hela dagen precis som det ska vara när man fyller år!

för er som inte fått uppleva det än ska jag säga er att 20års-dagen känns av i hela själen. helt plötsligt infinner sig den där födelsedagskänslan man alltid hade när man var liten, fast ändå på ett helt annat sätt. det är fan stort, nu kan jag säga att jag är 20. fyfanken va vuxet det blev helt plötsligt..

och så firar vi på fredag! wie


Kommentarer
Postat av: Isabella

Grattis din lilla nöt!! (jag är lite snurrig på datum här, illa)

2009-05-13 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0