livet går ut på att prata

vilket man märker när man inte har någon röst att göra det med.. man blir ju nästan deppad! har känt mig sjukt osocial och otrevlig hela dan när ajg knappt kan svara på tilltal. på ett serviceinriktat arbete måste man ju för fanken kunna kommunicera.. nä nu har det varit rehab ända sen jag slutade och nu ska jag slå på en rulle och fortsätta vara tyst. har tänkt ringa flera stycken idag som ajg inte uppdaterat med på länge men faktiskt hållt mig i skinnet och inte gjort det. så, jag hör av mig när jag har röst igen, sålänge kan ni ju hålla tillgodo med detta.

jag hatar att sitta hemma en hel kväll såhär själv det är sääääämst..:(:( jag vill inte vara tyst jag mår inte bra utan att få prata... aaja.. Interview with The Vampire är en bra film. se den!

Kommentarer
Postat av: Albin

Börjar verkligen fatta på riktigt varför du och jag är kompletta motsatser xP

2009-05-25 @ 00:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0