målbilder

efterträningssamtal är ganska givande ibland. idag var det en blöt dag. det fick jag lära mig innebar raka motsatsen till en "vit" dag. aldrig hört men ok, kanske inte riktigt så jahg menade när jag utbrast det. det har regnat.

dessutom har jag ett nytt mål nu - att se till mina egna mål. annars kommer jag stanna i utvecklingen, vilket är precis vad jag gjort de senaste åren på fotbollsplan egentligen. fram och tillbaka men ändå. man kan inte alltid anpassa sig till andra, det är inte utvecklande för nån av parterna. sant. varför har den där micke alltid svar på tal? jag menar alltid svar på tal. det är nästan läskigt. jag har en jävligt bra tränare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0