talförmågan tillbaka!

och jag älskar sjön. jag skulle verkligen göra vad som helst för att få tillbaka seglingen, det är helt allvarligt det bästa jag gjort i hela mitt 20åriga liv och jag saknar det så fruktansvärt mycket! men, som även jag förstår är det dessvärre inte aktuellt, men man kan ju alltid drömma<3

varför jag tar upp det här är för att jag har åkt båt idag, hela dan. jag har åkt minröjare och fått en liten snabb inblick i sebbes vardag numera. riktigt kul och riktigt härligt sätt att tillbringa denna underbara sommardag. lite färg på näsan och mersmak av livet på en skuta. och livet i militären.. kan vi se en bra combo där?

saknaden blev ju inte direkt bättre av att jag träffade på massa gamla mariner.. ååååååååååååååhhh ÄLVA<3<3<3
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0