äcklig choklad

god mjölk
gott kranvatten
gott bröd
mjuk säng
mitt rum!
SOPSORTERING
massa bestick
osthyvlar i mängder
svensktalande butiksbiträden och telefonister
höstäpplen
vaniljyoughurt
frisk höstluft
cykel
kärleken hos gamla vänner

och såklart allt annat man faktiskt gillar med sverige och stockholm, helenelund. nu är hon hemma den där böna som alla väntat på. kom hit och mer eller mindre shockade både mig själv och alla andra och invigde det svenska samhället rätt omedelbart. på torsdag drar jobbet igång och "verkligheten kommer ikapp" som någon sa till mig. men vad fanken är det som säger att allt det här är verkligheten? jag saknar gran canaria, hör och häpna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0