att flytta på sig

sprang just genom nilokorridoren med datorn under armen i REGNET. jamenvisst. natten hackades upp av vakningar när folk kom hem från krogen, gick till jobbet och av regn som smattrade på balkongen. ja den där soffan borde rent logiskt vara bättre säng än nilosoffan men jag tror fan inte någon soffa i välrden slår den! jävlar vad jag kunde sova där.. numera har vi balkong också ja. inget balkonger emot, det är bara så inte hemma där jag bor nu.. ganska osocialt att gå hem och stänga in sig i lägenheten och på sin höjd sätta sig på balkongen och titta ut på poolen. skönt om man vill vara ifred, eller ha mysmiddag med familjen bara men det känns lite för mycket semesterhotel för mig på las olas. och efter nilo som passade mig som handen i handsken är det svårt att nöja sig med annat. aja, inte mycket känns som det har gjort här. folk som dragit hem, flytt och väderomställningar. nej, känns faktiskt lika så skönt att åka hem snart. alltid lika jobbigt såklart när man har det gött med vännerna och inser att dagarna går fort nu. sen var ju hajk självklart tvungen att erbjuda mig bar och servisjobb igår, nu går det an alltså..

men vet ni vad vänner, jag tror fan dom där turisterna alla talar om är på ingång trots allt! det har gått två veckor nu alltså..?

Kommentarer
Postat av: Maria

Nähä! börjar det komma folk nu alltså? gryymt, "redan" :D

2009-11-18 @ 23:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0