carpe diem

idag köpte jag en halsduk. stålsätter mig för sverige. larsa som vart hemma en vecka sa att "det enda jag lärde mig av det där var att inte åka hem igen". låter inte lovande men aja.. beror på vad man har att se framför sig. igår sov marre över hos oss, hur sött är inte det, att sova över! inte fylledäcka hos ngn utan sova över för att det är för långt att åka hem på kvällen=) och vi kollade på film, och somnade.. såg andra halvan imorse och vips så var första filmen avklarad på gran canaria. snart första boken också. jävligt bra bok men som vanligt har jag jävligt svårt att rosätta mig för att läsa på ställen som detta, där det liksom alltid finns någon att umgås med! nä sparar nog resten till en ensam och lång hemresa, fångar dagen här sålänge

jag har träffat novas kusin. igår var vi ute och motionerade och efteråt var vi båda värda diplom. nu ska jag släpa ut han igen var det tänkt, får la se hur många möten dom haft nu innan bara.. dessutom har väl kröket dragit igång där inne, för ikväll är det taggat! "alla" ska ut och det är temakväll på zigzag och gc. whitetema, plus att gc-bar praktiserar på playboynight på chinawhite, alltid lika värt att titta och peta. ja det här är fan vardagen. dags att ta till vara på den tror jag, livet är bra gött ibland och allt som oftast

anders ska laga carbonara också. alla har vi våra specialiteter i köket: anna (eller ska jag kanske säga MOFLITITO!) och hennes underbara potatis och purjolöksoppa, och jocke och hans såser mmmmm! för att inte tala om våra ris och ägg luncher;) annars är jag väl kungen på tonfiskcurryguck, pappas recept. samantha hade ju alltid sina fiskpinnar HAHA, och den där linssoppan vi aldrig såg skymten av.. stephie kör på marmelad och det gör hon bra. matlagning är guld

och förresten, tack sigrid<3

Kommentarer
Postat av: samantha

jag är världens sämsta kock och niloaffären har inget som heter grönsaksbuljong!

2009-11-12 @ 23:16:10
Postat av: Albin

Matlagning är skoj.



Btw, märks inte längre att jag kommenterar dåligt eftersom det är många som äntligen bryter radio tystnad ;P

2009-11-13 @ 00:38:46
Postat av: sigrid

jag tänker vara så fräck å anta att det är mg du menar min kära.. för om det finns en annan sigrid i ditt liv så vet jag inte vad jag gör! Umeälven har inte frusit än så det är ju ett alternativ O.o



Varsågod mitt hjärtegryn <3

2009-11-13 @ 22:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0