fästing

jag ar sjukligt bra pa att fasta mig vid saker och ting och människor och platser. det ar fan inte ens manskligt. kevin har sina sota forklaringar till saken men jag tror bara ajg behover en medicin.. fragan är bara vad? jag smapratade om livet med stephie harom eftermiddagen och kom fram till att det inte alls ar sa jobbigt att aka harifran som jag far for mig. "vad gor du har liksom du ska ju vara i afrika eller nanting och bo med masaier". ja du vannen du har inte kant mig langre an ngra veckor men du kanner mig anda sa bra. stephie har aven lart mig hur man har ett riktigt frukostkalas, sant som ar bra att kunna liksom. idag flyttar jag fran stephanie<3 och nilo. hejda hem, hej nya tillfalliga hem. det kommer kannas konstigt att stanga dorren och ga harifran med packningen, men ack sa skont anda pa ngt satt

kvallen i baren pa playa del sol gick bra. jag var lady in red med peruk och pljettvast. inte helt skont men vad gor man inte for de aldre. marika fick sta for tappandet av glas. jag har inte otur, jag ar bara klantig jag och da spelar ju inte otursdagar sa stor roll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tappade inga glas? Tråkigt -.-

2009-11-15 @ 17:29:29
Postat av: jessica

vet du om att du skriver med prickar på vissa ord men utan på andra!? :P

2009-11-16 @ 20:20:58
Postat av: s

HAHA men byter datorer mellan svensktangentade och spanskskit. då jag kanske ändrade lite från en annan data bara, eller så är ajg skitzo funderar starkt på det..

2009-11-17 @ 14:25:09
Postat av: jessica

du kommer säkert sitta här i sveriga sen och skriva utan prickar!! X)

2009-11-17 @ 17:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0