trollet hittade hem för en stund

jag ska berätta en sak: jag träffade älva igår. tack anna och jocke för att ni lät mg släpa runt er runt hela las palmas mycket-större-än-jag-trodde-hamn. det uppskattas, ni till och med klättrade för mig skull! det återseendet gjorde min dag, min vecka och mitt halvår. att få krama om lillmarkus och robban och komma in och känna den där saknade atmosfären igen. det var ju inte igår tänkte jag säga, men det var det ju, som jag satt där i hytt 23 i östermalm. ååh älva vilken kärlek

Kommentarer
Postat av: Albin

Hytt 23 i östermalm? Igår? o.O

2009-11-15 @ 17:28:04
Postat av: Emily Höijer

Hej! Dök in på din blogg efter att jag hade googlat på "Gran Canaria" och "Bartenderkurs". Jag är fruktansvärt sugen på att åka, men vågar man själv?

2009-11-16 @ 10:11:23
Postat av: Isabella

Jag är absolut inte fruktansvärt avis på dig. Nejrå. Virder mig inte i plågor över att inte jag var där. Nepp. ;P

2009-11-16 @ 21:51:36
Postat av: Isabella

Jag är absolut inte fruktansvärt avis på dig. Nejrå. Virder mig inte i plågor över att inte jag var där. Nepp. ;P

2009-11-16 @ 21:52:05
Postat av: Anonym

det vågar man absolut emelie! något av det bästa besluten att åka själv, och det är säkerligen fler som kommer ensamma. dock tror ajg nog det finns bättre utbildningar tyvärr.. det har helt klart vart värt upplevelsen och vi hade sjukt kul under kursen men om du vill ha en bra utbildning tror jag inte denna är den bästa. svårt att förklara men ja.. har hört gott om barskolan på koss, men sen är det väl bäst att åka hit om du vill åka nu, inte säsong ngn annan stans kan jag tro..

2009-11-17 @ 14:13:22
Postat av: Mami

Hur var däckhustaket? :)

2009-11-24 @ 17:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0