(anders?) yngve!

jag kom visst av mig med de där presentationerna jag höll på med. tänkte fortsätta med yngve, han är 44 år, tunnhårig, tjock och ungkarl. sjukt taggad i baren, dock inte så lyckosam med dricksen..

skämt åsido

yngve är 21 år, blond och en sjukt bra människa. han och jag är på samma nivå med det mesta har jag märkt, och då menar jag inte bara fotbollen. kärlek vid första ögonkastet när det första han sa när han kom och hälsade var att anledningen till att han kom en dag efter alla andra hit var en fotbollsmatch. rätt inställning, fotboll är bra för allt. så det finns alltid ngn att leka med när de andra bara sälar sig på stranden.

även yngve är ngn att lita på och även om han ska flytta bort från sverige ännu mera sen så ska jag verkligen inte tappa bort min lilla spansktalande smålänning efter det här. det var så att vi tog honom under vårt beskydd när han först fick bo i den där omtalade c-lägenheten med x,x och karl. utan oss vete tusan var du skulle blivit av raring, men nu är han inflyttad och utan tvekan en i familjen, vi gillar dig, du gillar köttbullar

yngve är
snällast på kursen
från jönköping
"bara onykter"
gitarrist
playboy, ibland


Kommentarer
Postat av: Isabella

mitt rosa och blinkade vattengevär heter oxå yngve och han är gorgeous... fast din yngve var oxå rätt söt ;)

2009-10-06 @ 20:13:57
Postat av: Anders

Men det där är ju fan mig upp i dagen ;P Haha eller nåt :P

2009-10-06 @ 20:31:17
URL: http://indianbyn.blogg.se/
Postat av: Mami

Tjaa böna, var ett tag sen man hörde av dig :) hur leker livet? ahhh yes gissa vem som är fotograf till bilden på din blog... får man ta bilder sådär?;P

2009-10-06 @ 21:54:12
Postat av: s

MAMI! ja det far man om man som modell ar sadar snygg, det fattar du val? livet leker ratt bra, bor i playa del ingles ett tag nu, varmt och gott=) hoppas ditt liv leker lika bra! sov under stjarnorna idag och tankte pa nar vi lag pa dackshustaket haha!

2009-10-07 @ 22:27:58
Postat av: Mami

haha med en bra fotograf är det inte svårt å bli snygg ;)till å med jag kan ju se bra ut liksom... mitt liv leker helt ok, skulle inte klaga på lite värme :) pluggar på kth nu så jag har blivit stoneserious, eller? faan va nice, saknar det som faen :D får göra det i sommar nån gång tycker jag, däckhuset reunion:)

2009-10-12 @ 23:27:56
Postat av: s

såklart att vi måste=)

2009-10-14 @ 00:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0