anders

nej förlåt, peter såklart. han plattar håret, väldigt länge och väldigt ofta. han har piercing i överläppen, sån där ful fjortispiercing, i tungan och naveln och.. ja.. så bär han hatt också, och tycker inte egentligen om mig alls. han är en del av familjen, men är fan aldrig hemma. han är kung på nilo, tror han, och sjukt bra på bortamatcher, vinner inte alltid men då kom han ju i alla fall halvvägs. anders är 24 år men ändå min lillebror. lika bra att ha en sån här nere också liksom;) det är honom man får fingret av typ oräkneliga gången om dagen, som man slår på när man inte har något att göra, men som man ändå vaknar upp bredvid och som lånar min tandborste.

och alla väntar vi på onsdag som kommer, då hela familjen ska ha vår egna lilla anders-dag. rapport på det återkommer jag med. kan ju bara säga att den lär börja med en öl-frukost och sluta på en balkong.

anders peter är
otrevlig
från borås
ett mysterium
min roomie

nu lät det där ju fruktansvärt negativt, så jag får väl tillägga att jag tycker om anders himlans mycket, och han älskar mig egentligen, det har han sagt

Kommentarer
Postat av: Anders

En sån där konstig grabb får ju inte heta Anders ju, han förstör ju ett schysst namn ;P Säg att han måste byta namn! ;P

2009-10-14 @ 18:55:38
URL: http://indianbyn.blogg.se/
Postat av: s

men han ar bra trots allt, fast numera heter han anda peter sa det ar lugnt

2009-10-15 @ 14:39:39
Postat av: Anonym

KOLLA IN DETTA INLÄGGET --> http://ceciliesjostrand.blogg.se/2009/october/smygreklam.html DU KOMMER INTE (!!!!) ÅNGRA DIG! ♥

2009-10-15 @ 14:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0