brun blond och glad

att kolla fotboll och dricka amerikan coffee with milk på salamanca med datorn framför sig är livet för mig ibland. nästa stund är det att sitta på mackers och dricka öl för en euro pinten. en annan timme är det att ligga i den bästa soffan där alla alltid somnar, och typ.. somna. ngn dag kan det vara att få damppaus på att inte ha ngt att göra och städa järnet hemma, diska så att det sprutar om det. för att inte tala om alla sekunder minuter och timmar i de vita plaststolarna på det stenhårda nilogolvet som blir snorhalt när det blir blött. där har många sanningar kommit till ytan, precis som allt alltid gör här. på nilo vet vi inte vad hemligheter betyder, inte diskret heller. ngt mer ni vill veta om mitt liv kanske? då får ni fråga. hade nog läsarrekord på bloggen häromdan, har så mycket mer vettigt att hänga ut från mitt nya grancanarialiv, eller nåt. hjärtat fnissar till och hjärnan slappnar av när man får skriva av sig lite här, det är det allt det här handlar om egentligen

och för att ni ska få veta vad jag gör och har för mig

men helt ärligt för att jag älskar att prata om mig själv

jag har kommit in i den här lunken här, dagarna flyger förbi samtidigt som tiden står stilla. det finns så mycket att göra men ändå inget. skrattar det gör vi i alla fall, tills tårarna sipprar fram. livet har sina goda stunder - när gustav kmr förbi och drar sina rövarhistorier ELLER när hans telefon ringer från lägenheten mittemot imorse IGEN

det är barrunda nere på hålet ikväll. tror ni inte dom behöver mig i baren på nk då elr? jooora! hörde ni? jag ska jobba!

Kommentarer
Postat av: Albin

sabinas nya smeknamn: EGOn

2009-10-12 @ 17:27:05
Postat av: Yngve, utan glitter

Gutt med jobb Sabina :D Kul att få följa livet på NILO. Det borde bli en bok eller till och med en film. Alkohol, sex, snygga svenska tjejer, till och med en fight scen! ;) Kör hårt.

2009-10-12 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0