de puta madre

vad ska ajg saga nuda? jag vet fan inte vad jag ska beratta.. hjarnan vart tomd idag i blasten vid stranden. det hander sa mycket som att jag ska drista mig till att ga ut och kubba sa fort solen gomt sig nu. sen ska vi bort till mas palomas och dricka ol var det sagt. det ar oktoberfest dar! good vibes med tanke pa hur grymt det var sist jag var pa oktoberfest (i enkoping) aja kunde ju vara kul att se ngt annat an halet for en gangs skull.. det dar halet som vi talar sa gott om nar vi forsoker pracka pa folk dom dar frobannade biljetterna till den "basta grymmaste storsta skadinaviska festen men gratis shottar pa alla barer. wow. valdigt lattsalt anda, om det nu fanns ngra att salja till.. haaallaaaa kom hit turister! we want you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0