en förklaring kan vara på sin plats

jag får för mig bus ibland. tänkte se hur bra ni känner mig och lura i er allt som jag predikar emot jämt och ständigt. sånt där med kärlek är fan ett mysterium för mig än.. aja, jag har iaf inte kärat ner mig som ni kanske fattat, och anna hälsar förlåt för att hon hetsspred ryktet i hela sollentuna haha! jo jag kankse har kärat ner mig, men isf är det ingen karl vi talar om, det är min familj och människor i allmänhet. fan va mkt fina folk det finns här i världen. en anledning till att jag känner just det att jag aldrig kmr kunna nöja mig med en bästa vän, en pojkvän elr en man. det finns för många att välja på. jag blir lika fascinerad varje dag, särksilt nu när man möter så mkt nytt folk. jävlar vad det finns kvaliteter och personligheter. bigamist javisst!

Kommentarer
Postat av: Albin

Jag förstår dig inte, men jag kan vara din vän ändå

2009-10-06 @ 19:47:14
Postat av: Isabella

finns de hjärterum finns de stjärterum, de säger alltid min mormor så de måste vara sant :)

2009-10-06 @ 20:10:51
Postat av: Niklas W

fucking basterd... iaf så det var min största gissning att du skulle av anledningen: bli förälskar i landet å stanna! aahaa

2009-10-07 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0