en papaya coconut

vi satt häromdagen och undrade över huruvida man förändrats när man kmr hem. förmodligen faller man bara in i sitt gamla liv som om inget hade hänt när man väl landar på arlanda igen, men det skulle vara kul att sätta ngn av er där hemma på taknocken mitt emot dörren till den omtalade d-lägenheten här och se om ni känner igen mig. i för sig tror jag det, jag är ganska bra på att vara mig, jag gillar mig

bara for att, albin, fa vara lite annu mera ego. jag vet att du alskar mig anda, precis som jag alskar mig sjalv. och det ar ju trots allt min blogg, klart det ar mig sjalv jag ska skriva om;)

Kommentarer
Postat av: Albin

Tror inte jag älskar dig lika mycket som du älskar dig ;P Not by a long shot

2009-10-18 @ 21:29:41
Postat av: Albin

Tror inte jag älskar dig lika mycket som du älskar dig, not by a long shot ;P

2009-10-18 @ 21:30:27
Postat av: Albin

Trippel post, because I can

2009-10-18 @ 21:31:06
Postat av: Paoi

Ih jag fattade typ för en minut sen att du bloggar. Fy mig. Nu ska jag börja stalka dig och kolla vad du har för dig där borta! Hoppas du har det helt underbart, vi saknar dig! puss

2009-10-20 @ 13:21:07
URL: http://paulinechristine.blogg.se/
Postat av: s

nej saklart albin, det gor ingen! tack pao det varmer<3 jag har det super jag lovar=)

2009-10-20 @ 18:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0