en smilie pa livet =)

när man mår bra behöver man också prata av sig faktiskt. och fan sicken bra tillvaro det här är. finns alltid någon att byta ett par ord med, eller ha djupa diskussioner med om man så vill. kända som okända, fulla som nyktra och framförallt vilken tid på dygnet som helst. det känns extra skönt i magen att chilla på såhär när ajg vet att klockan 11 börjar jag jobba. ååh jag tycker om att jobba. först ska vi bara göra en tårta till den där gustav som faktiskt firar sin födelsedag idag. han den blonde, kocken, från skåne

idag är en sån där dag när ångesten över att snart behöva åka härifrån börjat krypa upp längs ryggraden

någon som har tips på ett skönt kollektiv i stockholmstrakten som behöver en ny medlem? jag vill inte sluta bo såhär.. som viktor sa här idag att fan så charmigt det är hemma i vår röriga, rent utsagt skabbiga lägenhet. ja det är ju faktiskt så. och så sjukt det är sen att ha ngn av er hemifrån här vid min sida på nilo. känns overkligt, men ack så roligt! ikväll hoppas jag han tar sina systrar i handen och kommer över till hålet, så ska jag visa dom hur man festar i playa del ingles HAH


Kommentarer
Postat av: Isabella

jag vet ett skönt kollektiv i örebrotrakten där de är lagon skabbigt med silverfiskar och numera bananflugor men också väldigt mycket roligheter. kom!

2009-10-27 @ 23:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0