Full och Dum

i går precis innan gryningen gjorde jag en väldigt sjuk grej. det är så jävla dumt att jag inte ens fattar att det hände. gårdagen gick åt till att sopa undan konsekvenserna, och nu känns det som om det aldrig hände egentligen. haha, jag har varit hundägare kan jag be att få tala om. fick lov att döpa dom till Full och Dum, två jättefina småttingar som det tydligen var happy hour på, två för en. hoppas det var värt det genom att jag gjorde en god gärning och fick dom till ett hundhem i maspalomas. mina vänner, har ni någonsin hört om någon som har köpt två valpar på fyllan?

sen har folk åkt nu igen.. hade tårkalas lite tidigare den här ggn, typ när robin knatade hem från the point där kvällen innan. sen kom dom ju faktiskt hit och sa hejdå det gjorde mig glad. dom sista göteborgarna har nu lämnat, inklusive tre av fyra grannar, den sista är bara borta, ingen vet vart han flyttade. hejdå vänner, hej nya vänner

Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha det var nog det sjukaste!

2009-10-25 @ 18:40:58
Postat av: Isabella

hahahaha!!!

2009-10-26 @ 15:52:12
Postat av: Brorsan

Haha dumt var fan ordet, hörde det av Kevin å tänkte faktiskt skälla på dig lite på facebook, men glömde bort ;P Men asbra att du kunde få dom till ett hundhem iaf :P Kom ihåg att det är du som är storasyster, du ska ju föregå me gott exempel ;) Kram

2009-10-26 @ 18:17:19
URL: http://indianbyn.blogg.se/
Postat av: s

men ja såklart, du behöver inte köpa två dock, har hört att det är dåligt med happy hour i sverige. storasyster gjorde ju bara en fin sak!;)

2009-10-27 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0