helloween

"jag ska komma som för tidig utlösning, jag ska komma i kallingarna" -anders

igår kom jag på ett liv jag verkligen skulle kunna tänka mig. jag ska börja med att åka till brasilien. sen ska jag träffa mig en snygg surfare som ska lära mig det där på riktigt. ta jobb i en bar om nätterna och sen ska dagarna tillbringas flytandes på brädan i väntan på en bra våg eller två. ta igen lite sömn på stranden och sen ut i den salta atlanten igen. surfing var riktigt bra för mig=)

nu taggar vi för halloweenfester överallt. jag ska köra favorit i repris och vara spindel, en bartender med sex armar lär ju vara en sjukt bra bartender tror jag

Kommentarer
Postat av: Albin

Hajar inte citatet.....

2009-10-31 @ 22:44:03
Postat av: s

alltså att gå på maskerad, vad ska du komma som liksom?

2009-11-01 @ 22:05:28
Postat av: Albin

aha, -.-

2009-11-01 @ 22:58:57
Postat av: Linda

När kommer bilderna på spindeln?

2009-11-02 @ 04:00:23
Postat av: s

det kommer det kommer, så jävla slött internet bara att jag inte riktigt pallar det där med att ladda upp bilder överdrivet ofta.. hemma snart ändå verkar det som så då ska ni få se=)

2009-11-02 @ 19:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0