inte ok

faan vad jag saknar er dar hemma just nu, jag ska sluta satta mig vid datorn och prata med folk och fa reda pa nyheter hemifran det ar lika bra att bara inte veta och bara skippa mobilfan, skaffa spanskt nr och koppla bort er.. eller inte for det kommer ju aldrig handa men det skulle nog vara battre haha! aja nu har jag val lipat ur mig lite frustration och sant, hoppas fiskgrytan dar uppe blir bra, jag litar pa mina sma kockar dar hemma! sen ska vi ut, javlar va taggat! om man inte gar ut varje dag blire desto roligare nar man val gor det!

dessutom var vi pa aventyr igar, sa nu har jag, efter viss overtalning med tanke pa forsakringar och grejer fick aven ajg kora bil pa serpentinvagarna uppe i bergen! sen blev det middag i las palmas. javlar vilken obeskrivbart skon kansla det var att hora stadsljud rutn omkring sig igen, ngt man inte riktigt fattar att man saknar forens man kanner pulsen igen. dar skulle jag fan hellre bo.. men alla andra ar ju har sa det gar ju inte for sig!

dagens kandisspotting: snubben i receptionen pa hotellet i sallskapsresan! -havsutsikt? Momento!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0