korvstroganoffest

det borde fan vara dags for en bild, men jag orkar inte.. har en javligt bra potentiell dock pa fyra falukorvar som ligger i solhornet utanfor dorrn, ser helt overgivna ut. ja dar kan ni ju fantisera er en bild i alla fall;) och ja ni laste ratt, vi har hittat falukorv! dom har en liten ASDYR vivo borta i san agustin fick ngn nys om och bjod in till att kaka korv stoganoff. sa nu ska vi precis kila upp och laga till 14 pers. langbord och levande ljus blir det sannerligen innan jobet ikvall. skolbarnen som gar oktoberkursen nu bor bredvid oss och ar riktigt goda grannar och fina vanner. dom har praktik ikvall och tror ni inte jag ska fa ha min alldeles egna lilla emelie vid min sida hela natten! de e najs, oss stockholmare emellan

ibland far man stunder av total tillfredstalldhet. ni vet nar man kanner att man inte kunde over huvud taget onskat sig ngt annat an det man har precis dar och da. nar man kanner att har och nu kunde jag aldrig matt battre. jag har fatt det tva dar i rad nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0