mamma anna

"anna haller pa med maten" kom skane precis och meddelade, fan va fin hon ar. utan henne vet jag inte vart vi skulle tappa bort oss sjalva har egentligen. hon ar en san dar riktigt bra tjej som tar tag i saker och fixar och donar. hon passar mig fruktansvart bra i smaken ocksa da hon, som jag sjalv kanske kan likna mig i, ar ganska pojkig av sig som hon sjalv uttryckte det i borjan. sa om jocke ar mitt kevin-substitut ar val anna mitt anna-substitut haha! hon var med pa bilden pa mig och samantha tidigare for dom som vill ha ett ansikte pa henni=) hon ar liten ocksa, lika bra det tycker jag, liten ar bra, man far kompensera med munnen sin bara! ngt hon brukar vara riktigt bra pa, bara ett litet problem, mig.. jag lyckas alltid och hela tiden overrosta just henne.

anna, hon ar
grym pa matpriser
varmlanning
oradd
sjukt bra pa djungeltelefon

anna anal, jag gillar dig och jag ska skarpa mig. jag lovar


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh sötnos jag gillar dig fast att du överröstar mig. :)

2009-10-02 @ 02:06:05
Postat av: anna

åhh sötnos jag gillar dig fast att du överröstar mig. :)

2009-10-02 @ 02:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0