puerto rico

kom nyss pa att kevin sa en fin sak sist jag pratade med honom. -"efter att ha kant dig i over ett ar ska det anda kravas en liten bok for att inse att livet blir vad amn gor det till". for alla som ar lika troga som kevin, eller bara inte orkar lyssna pa mig, kan jag varmt rekomendera er att lasa Alkemisten. sjukt givande bok, den ar inte ens lang och jobbig sa banga inte nu!

dagens update sen; bakisdag for alla utom mig och yngve som kom knatandes hem till monsterfamiljemote och morgonforhor framat 2 idag. vi skapade oss en sjukt bra kvall igar nar vi, efter ett halvt bullbak hemma, tog bussen till puerto rico. sen blev det livemusik, biljard, vattenpipa och lite latt dans pa ett podium. avslutade med att somna under stjarnorna med ljudet av brytande vagor i oronen. KALLT men harligt var det. idag har man helt enkelt varit trott men glad.. nu ar det utgang var det ngn som sa!


Kommentarer
Postat av: Isabella

jag läser den nu, sjukt bra! :)

2009-10-07 @ 23:23:56
Postat av: kevin

jag sade fakiskt att "livet är hur man väljer att se det". stor skillnad! ganska säker på att jag sa "liten jävla bok" också. jag svär mycket, sån e jag! :)



"Man blir trött. Men man blir glad"

Jonathan Moberg 2009

http://viktorhagerman.com/film/are-episode-2/

2009-10-07 @ 23:59:39
Postat av: Erik

Paulo Coelho äger... Punkt slut.

2009-10-08 @ 02:04:45
Postat av: Anders

Fanken ja har ju lånat den boken av Kevin men just nu ligger den och böjer i Jespers soffa, dåligt att glömma den där! ;P Så fort ja får tag på den lille bokuslingen lovar jag att läsa skiten ur den! ;)

2009-10-08 @ 20:01:03
URL: http://indianbyn.blogg.se/
Postat av: s

erik vem?

2009-10-10 @ 18:32:39
Postat av: Bror

Men ååååhh syster... :P Paulo Coelho är snubben som skrivit boken :P suck ;)

2009-10-11 @ 13:45:03
URL: http://indianbyn.blogg.se/
Postat av: s

men aah bror det vet jag med, jag undrade nog mer vem erik ar hahaha

2009-10-12 @ 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0