världen består av 100 personer resten är bara statister

världen är tamigfan liten. det vet man när man helt random startar en hetsig dikussion med hon som jag träffade på middagar hos en vän som yngre, när jag träffar simon gories kusin på gran canaria elr när en granne på nilo känner min brevvän från skutskär. för att inte tala om att viktor har varit tillsammans med min födelsedagskompis från lågstadiet eller när johanna gotlander glider in på en ormshow på en konstig liten djurpark långt bort i kanalerna i bankok

ja världen är tamigfan inte stor.

Kommentarer
Postat av: Albin

Kom sedan ihåg att alla har minst en person som är exakt som dom själva där ute + ca 10 000 som är väldigt lik dom själva.

2009-10-06 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0