sant som hander..

jag har blivit en smula blodig pa sistone.. (ja det later som att jag har jattemycekt mens men lagg till tva prickar sa)

ja jag ska bekanna mig sjalv

for att tala klarsprak har jag hittat karleken har nere

helt sjukt att jag verkligen ringde jobbet idag och sa upp allt jularbete pa gungan.. jag fattar itne sjalv alla kemikalier gor med mig, jag blir helt kat och konstig som bert skulle sagt. karleken ar blind eller vad ar det man har hort och aldrig trott ett skit pa tidigare? hur fanken hande det har liksom.. for att sluta tala klarsprak sen.. jag vete tusan om jag inte till slut har kommit pa vad karleken ar, och javet att jag alltid predikar sa fruktansvart.. lite halvskammigt att erkanna sahar haha! inte for att jag tankte ge upp hela mitt liv nu som en annan liten toffel, det vet ni att jag aldrig skulle, jag ar inte san. bara for ett tag kanske.. sa far vi se vart vindarna vander. allt eller inget, kanske? jag kmr nog inte hem pa ett tag iaf..

en konstig javla mersmak som anda far mig att se forbi min aldrig sinande saknan av alla mina alskade underbaraste vanner i hela vida varlden som vantar pa mig dar hemma

kors i taket sager jag bara..

Kommentarer
Postat av: sigrid

Hihiii! Åååh this brings me back! Glaspitten en solig stockholms vårdag där min lilla fästman agerar ilsken väckelsepredikant mot alla handihandgåendesmåpussandelostisinegenlillabubbla-par!

2009-10-03 @ 11:31:56
Postat av: Albin

DAMN YOU!! Trodde du var på min sida när det gällde kärlek -.-* Stanna där nere din jävla hycklare

2009-10-03 @ 14:09:40
Postat av: Niklas W

Woah! fan vad kul fö dig! trodde bara du skulle förälska dig i landet å stanna men men.. Vem ä det!!!!! glad för dig gumman, kommer saknas

2009-10-03 @ 14:17:58
Postat av: Brorsan

Shit vilket jobbigt inlägg :P Egentligen är man ju skitglad för din skull, men inte alls kul att läsa raderna "jag kommer nog inte hem på ett tag iaf" :( Betyder det att du missar vår avskedsfest den 20e November? :(

2009-10-03 @ 14:35:38
URL: http://indianbyn.blogg.se/
Postat av: anna din älskade ,

åååååååh böna böna bööna min fina ja blir så glad för din skull! DU MÅSTE BERÄTTA MER FFFS!!!! ja blir lite ledsen också på ett egoistiskt sätt eftersom ja vill ha dej hem :( men mest glad såklart för om du e glad i magen och själen och hjärtat e jag också glad! VEM ÄR DEN HÄR PERSONEN?? BERÄTTA MEEEEEEER !

2009-10-03 @ 15:53:55
Postat av: Albin

Tänker ge mig på en gissning på hur snubben är:

Trevlig, utåtriktad, as rolig, söt och bra i sängen.

Inte så illa pinkat va?

2009-10-04 @ 02:17:08
Postat av: Linn

åh vad roligt för dig! :) grattis!

2009-10-04 @ 10:57:59
URL: http://linnmellberg.blogspot.com
Postat av: kevin

Hörrö damen! Du ska fan infinna dig i åre by kl 09.00 16/1-2010. (Anders fyller år också men skit i det) Sedan kan du ta bort dig själv!

2009-10-04 @ 11:51:49
Postat av: Rune

Ta dig samman kvinna(lr snarare lilla tjej)!

För att instämma med tidigare talare finns det inte en chans att du missar åre den 16/1-2010, bara så att du vet.



Du vet vad jag har sagt angående bangande, och chanserna börjar rinna ut...påminnelse



Sen har jag ett annat ord...HYCKLARE!

Men gråt inte nu, ta dig samman, för du vet att Rune ändå tycker att du är mer än okey:D

Pusspårej, men komihåg, Åre 16/1-2010..annars....

2009-10-04 @ 19:20:00
Postat av: jenny

hahahahahaha jag är väldigt glad för dig! men så himla rolgit att det är just du som har gått och tok kärat ner dig:D sen måste jag ju säga att du alltid har varit blödig, bara itne på den puntken;)



får ajg gissa: heter han johan pratar skånska och har en del piercingar och tatueringar? jag blir besviken om inget stämmer :P

2009-10-04 @ 22:50:54
Postat av: kevin

hahahah! ibland är du en mycket mycket ond människa!

2009-10-04 @ 23:59:06
Postat av: W

Du suger fett...nu kommer jag aldrig mer ta det du säger på allvar!

2009-10-05 @ 17:27:22
Postat av: Anonym

Du suger fett...nu kommer jag aldrig mer ta det du säger på allvar!

2009-10-05 @ 17:29:34
Postat av: s

och vem är w liksom? inte så fett suger jag inte.. ett litet praktical joke har väl ingen dött av

2009-10-06 @ 18:23:25
Postat av: Niklas W

Damn you foold us all.. jävel.. asså nä...

2009-10-07 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0