snapsvisa

har du inge hår mellan armar och lår
så har du nog en tuss i stjärten SKÅL


så nu kör vi! eller inte för det är världens segaste jävla kväll nu.. ligger i samuels säng och tittar på emelie som pluggar drinkar och är lite småledsen att det är för sent att mingla med er där hemma på skype och msn. aja har en nyhet i alla fall, jag har skaffat spanskt telefonnummer. inte för att jag kommer sluta använda det svenska men de är billigt och bra att ringa sverige och så behöver jag inte betala för att bli uppringd. kändes värt. jag slaskar upp det här och nu så får vi se hur många pedofiler som ringer +34693717556. men juste nu har jag en riktig och viktig nyhet också: vi har druckit mjölk, riktig drickbar GOD MJÖLK! jag fick seriös abstinens idag, hade någon ställt en mellanmjölk framför mig hade jag gett va fan som helst för den. så redde jag ut saken med en god granne vilken som var den bra mjölken och knatade upp och köpte den och jäääävlar vilken lycka sen! nu är jag hel igen. jag brukar inte sakna svenska saker och hemma sådär, men ååh.

emelie tyckte jag skulle blogga om kackerlackor. det tyckte inte jag, mjölk är roligare än kackerlackor. dom bara springer över bardisken, gömmer sig i kläder och skrämmer folk till vettet. eller nej, folk tror att dom skrämmer dom till vettet. nu ska vi ner till hålet trots allt, beställa en scandicprinia av emma och hämta två dagars lön. gött

Kommentarer
Postat av: Linda

ja du Böna... du vet hur man ser söt ut på kort! :)

2009-10-22 @ 04:59:26
Postat av: Peanut

http://www.youtube.com/watch?v=vOhf3OvRXKg

du måste se den om du inte sett de redan, hon i sand och de är helt galet coolt!

2009-10-22 @ 21:55:59
Postat av: Isabella

hin ritar i sand och de är bland de häftigaste jag har sett!!!



http://www.youtube.com/watch?v=vOhf3OvRXKg

2009-10-22 @ 22:06:37
Postat av: Isabella

hmm se där trodde inte att första skulle komna med,

2009-10-22 @ 23:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0