sötsaker

liksom sötmöten finns det små fina saker man kan göra som krydda på kärleken i tillvaron. en sån sak gjordes häromdan. viktor kom som bud med en ide från min saknade lilla kevin där hemma. vi köpte sex ägg och tuchpennor i alla färger. sen målade vi ansikten på äggen. dessa älsklingar ligger mig nära hjärtat allihop och nu har jag er i äggform på hyllan där hemma. så ska ajg vårda dom och akta dom från att gå sönder, och kanske till och med lyckas transportera hem dom små liven, ska bara komma på ett idiotsäkert sätt först.. kevin, viktor, haggen, william, lillebror och lillasyster som fick vara med på ett hörn, känn er hedrade. saknar er det vet ni alla och ngra till<3

Kommentarer
Postat av: Bror

Jihooo!! :D Jag finns i äggform :D Fanken va glad jag blir, det värmer! :) Försök få me dom hem, skulle va skitkul :D Sen får vi festa loss på oss själva sen ;) Kommer va lagom smarrigt gissar ja ;P Förresten finns det ett nytt inlägg på indianbyn, check it out! ;)

2009-10-27 @ 23:41:04
URL: http://indianbyn.blogg.se/
Postat av: Haggen

Nämen! Fanken Va trevligt! :D ...

2009-10-29 @ 22:44:43
Postat av: lillambear

jaaa då får man väl måla ett eget ägggg faanfaaan

2009-10-31 @ 01:18:56
Postat av: s

men anna dig behöver jag väl inget ägg för, du är alltid vid min sida ändå<3

2009-10-31 @ 17:37:19
Postat av: lillambear

kunde inte sagt de bättre sj :D<3

2009-10-31 @ 17:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0