att arbeta

igar fick ajg kanna pa hur det kanns pa riktigt, och hur mitt liv kankse ser ut lite framover har nere om ngn bar vill ta emot mig sen. hade praktik nere pa scandic. allt ar ju sa valplanerat och bra har nere sa vi hamnade fyra praktikanter pa tre redan bemannade barer dar inne. trots det fick vi lite att gora och ROLIGT var det! jag trivs bakom bardisken=) ikvall ska jag fa sta i rickards bar och gora lite riktiga drinkar istallet for att bara oppna ol och grogga. valdigt bra traning infor praktiska provet imorgon! sen ska jag val egentlgien kalla mig bartender..? njae, mer eler mindre..

och planerna ligger inte mer nu an dom gjort tidigare, bor kvar pa nilo en vecka sen far vi se vart vi flyter vidare. idag pratade vi om hosten, och jag insag hur mycket jag verkligen inte vill missa den haha. aslarvigt tanker ni nar det borjar regna och ruska hemma men det ar sant. det ar klart det ar gott med varme men jaa.. eller sa saknar jag nat helt annat dar hemma kanske ehhe=P hoppas alla mar bra och som ni ska, vill egentligen bara ha alla har hemma i skrivbordladan hela tiden, da skulle jag ma! sa att ajg evt vart jag har er liksom<3 aja, off to work typ


Kommentarer
Postat av: Brorsan

Våga inte sakna regn asså, då blir ja baske mig arg! ;) Kolla in bloggen förresten, nytt inlägg :D

2009-09-24 @ 22:21:50
URL: http://indianbyn.blogg.se/
Postat av: Albin

Anders och sitt jävla regn -.- e ju bara att stanna inne eller ta med ett paraply



Fan praktik på Scandic va? Känns mer seriöst än vad jag trodde det skulle vara

2009-09-25 @ 08:29:58
Postat av: Isabella

kom inte hem jag vill komma till dig!!! :D

2009-09-25 @ 20:54:50
Postat av: s

men kom hit da bella!! skyndaskynda! och albin sry men scandic ahr ar inte scandic hemma haha

2009-09-26 @ 20:43:45
Postat av: Isabella

jag skyndar! :D

2009-09-27 @ 04:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0