det regnar

och jag vill inte vara med längre. jag börja känna lite längtan till utlandet och lite värme. men sedär, sicken TUR att jag har biljett till en flight till las palmas som lyfter om mindre än ett dygn. ja ibland har man flyt alltså

litet packningsdilemma innan att ta itu med bara.. som vanligt då, vad ska man behöva göra för att undvika det här??

suck och prutt. snart åker jag och mer än så känner jag inte för just det. ikväll ska vi ut och mysa på stan. det är det som känns, jag kan ju liksom knappt klara en helg utan mina älskade små picklesgurkor, hur fanken ska det här gå till då? inte en enda vän har jag vid min sida den här gången. det känns asbra, men jag kommer sakna er det vet ni bättre än jag själv


och med endast en skör tråd till förankring ger jag mig ut på svallande äventyr utan slut
haha not, men maja gjorde det på stranden på dominica för ett tag sen nu. det är alltså för en gångs skulle inte jag som leker på bilden. tyckte den beskrev en nån slags känsla bara, en bild säger mer än tusen ord eller hur var det nu?


Kommentarer
Postat av: Kevin

Jag bar en 30 år lång sekund på ryggen. Det regnade.

2009-09-04 @ 13:05:20
Postat av: Albin

Inge fel med regn, get en väldigt bra ursäkt att sitta inne ^^

2009-09-04 @ 16:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0