exit only

nu ar jag fardig! och sa var det med det, kanns lite tafatt, va fan hander nu liksom? tror lite turistande och arbetssokande vantar nasta vecka.. eller nat.. aja.. carpe diem som brutus en ggn sade

det gar sa javla mkt upp och ner det dar med att stanna kvar och leka pa gran canaria, eller aka hem och leka hemma.. igar vart borjan av slutfesten litesmajobbig efter att ha fatt sms fran er dar hemma och saknaden var fan enorm dar ett tag. tur att mam har sina fina har nere ocksa som fixar till sana dar sma infall<3 idag kanner jag mig istallet sa fruktansvart hemma har att ngt annat inte ens finns i tanken

imorse vare dock tidig skon vackning och farval till en syster, plus ngra goteborgare och dalmasar, tva larare och en dj (springpojk). helt sad egentligen man hade ju precis borjat tycka om folk pa riktigt, sa bara aker dom hem ifran oss faanfan. aja, yngve blir val nytt tillskott i familjen ikvall det blir battre sa for alla parter haha, och vi gillar yngve=) kom precis hem fran storhandling infor veckan och det ar fan fett billigt har om man bara vill! riktigt najs jaa. har fatt lara mig en ny sorts lycka har nere: lyckan i ett fyllt kylskap

Kommentarer
Postat av: Albin

Lycka är ett personligt kylskåp som jag alltid brukar säga....ehum

2009-09-27 @ 11:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0