festfestfest

överallt och hela tiden, men det är väl precis som det ska vara på granca. igår var jag full tre gånger, den första var i skolan. något så orginellt som kinkypinky-tema var tänkt som slutfest för gc-barskolan, nån annan sa pimps n' hoes.. vi tolkade och jag och anna sved om till negligé (som jag så fint fått lära mig att det heter) och hängde trosorna om halsen på vår egna pinky pimp jocke. och så hade vi roligt sen, festen slutade väl framåt.. var det 7 vi gick därifrån? vi var på gayklubb och conny släpade hem en transa. roligast var ändå vår egna lilla rappare Blade, han nästan till och med rimmade efter att ha flairat sönder en champagneflaska tack vare en eftermiddagspoolfest med sambucatema

idag har det varit häng utanför vår dörr som det mer eller mindre alltid är. i väntan på att städfaschistrobin ska hetsa klart och få det rent lagade jocke gul köttbullesås. vi har en gul krydda, så allting är gult. och så låste vi oss ute såklart också. imorse, när man var sådär skönt långsam på att reagera på en igenblåsande dörr. det finns en enda nyckel till lägenhet D, när jag undrade hur vi skulle lösa problemet med 6 pers och inte ens en reservnyckel i receptionen fick jag vägbeskrivning till närmsta nyckelservicebutik och upplysning om att det kostar 1 euro per kopia på nyckeln, skönt. kvällens fråga återstår: ska vi gå ut? det är ju trots allt lördag.. jaja vi får la se. nu har i alla fall ni fått er update, bilder kan nog allt fixas nu när efterfrågan är så hög, vänta ni bara

Kommentarer
Postat av: Farsan

Rapparen Blade......fan vad fult xP

2009-09-13 @ 12:46:22
Postat av: jessica

åååh din lilla mupp vad jag är avundsjuk!!!! :O

2009-09-13 @ 21:36:27
Postat av: s

DU kan va en mupp=)

2009-09-19 @ 15:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0