hellre skönt än oskönt

igår stängde jag in mig på toa nere på scandic och grät. det är så jag blir när jag blir arg för alla som undrar, typ koffe som fortfarande inte lyckats reta upp mig trots att han verkligen anstränger sig. inte ens med en sprucken blå näsa lyckades han.. så nej även om det ser ut så nu var det inte jag som slogs igår, det var en jävla jättevidrig spanjorska som tydligen hade ngt emot samantha. hur det nu kan vara möjligt hon är väl fan snällare än snällast.. hon slog henne rakt på käften helt oprovocerat och nu ser det ut som min lilla vän här har misslyckade silikoninlägg i överläppen. inte ok inte ok inte ok

fruktat händelserik dag det här i övrigt, vi har spelat minigolf i brist på annan sysselsättning, jag har till och med lärt mig spela yatsy HAH. taggar på praktik nu, dom första börjar imorrn så vissa har väl pluggat drinkar. det blir lätt såhär segt när utekvällarna slutar klockan 7 på morron ja jösses. men det var roligt igår till slut. dessutom är det min älskling ellens födelsedag idag, grattis plommonet mitt<3

det tar snopplång tid att ladda upp bilder så jag orkar bara lite. nu tänkte jag ta chansen och visa upp två av mina nya homies visst är dom fina?

det finns en dusch på scandic det borde det finnas på alla dansgolv=)

Kommentarer
Postat av: Albin

Du ska då alltid göra dig till på alla bilder -.-

2009-09-21 @ 08:32:37
Postat av: mamman

Håller med föregående talare.

2009-09-24 @ 19:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0