jocke juka

för att komma till far i familjen, eller vad man nu ska kalla honom. den här mannen är en klass för sig, och han är fett dryg och otrevlig. råkar man slänga ur sig fel sak får man fan höra det till världen går under, skämt åsido såklart.. och jag gillar jocke verkligen jättemycket! han gillar glass, och han ser typ ut som kevin, fast ändå inte. sen så pratar han fruktansvärt roligt till och från -smak på den du lina, fan va gött!

jocke är rolig, jävligt rolig till och med. kanske till och med topp tio på roligaste människorna. och så är han omtänksam, när han väl vill. han är en sån som ser saker hos en.

dessutom är han:
såsoman
tillsammans med anna
jävligt duktig i baren

ska vi se om vi får till en bild..

skämt åsido liksom.. ascoola shotglas som hade nakna människor i botten så fort man fyllde på med dricka

Kommentarer
Postat av: Albin

Låter ungefär som jag, fast jag är inte jävligt bra i baren och är inte tillsammans med Anna, och jag tror att jag snarare hamnar på topp 20 =)

2009-09-29 @ 16:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0