lilla samantha

jag har en riktig familj har som ser till varann precis som en familj ska gora. dom ar helt underbara hela hogen och ni kan verkligen lita pa att jag mar bra med dom, no worries about me=)

jag tankte ni skulle fa en varsin introduktion till dom var och en, vi borjar med den dar samantha. hon ar en liten blond pingla med fargglada tatueringar som far hennes ogon att lysa annu farggladare nar hon garvar at carls sma frackisar. sen har jag bara ett ord for henne egentligen: hypokondriker HAH. men vi borjar lara oss nu, det ar bara roligt. sen har hon en tendens att bli fruktansvart full utan att ngn marker, da tar familjen hem henne i sakert forvar, utom pa avslutningsfesten da rok planboken hennes.. samantha ar en klass for sig och jag gillar henne skarpt med andra ord, javligt bra combo med den samantha ni kanner dar hemifran;)

hon ar:
chill
latt att tycka om
vegetarian
linkopingsbo
en av dem jag litar pa mest har nere

bild se nedan (mitten)

Kommentarer
Postat av: Albin

Säger emot dig själv lite när du säger att hon e lätt och tycka om för att sedan säga att hon är vegitarian -.- och sånna är ganska svåra att gilla, menar, har du provat att laga mat till en sån?

2009-09-27 @ 11:49:08
Postat av: jessica

jag kanske kan kommar ner till dig på söndag :D efersom jag jobbar lite nu och så...

skulle det funka tror du? skulla va kuuwl :D

2009-09-27 @ 16:53:18
Postat av: s

men norwegian ar billigast och dom flyger lördagar, men jag vet inte hur vi kmr bo från och med söndag för vi måste typ flytta då, mneb det löser sig väl, nu ska jag söka jobb

2009-09-28 @ 13:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0