recept

påminn mig att jag ska ge er alla orgasmer när jag kommer hem, jättegod!

2cl kahlua
2cl baileys
2cl amaretto
12 cl half&half

skakas, duralexglas

YES den satt=) såhär sitter vi hela kvällarna. sen hetsar vi och stressar varandra och låtsas med vatten, häller upp och skakar och spiller ner hela vårt hem. roligt är det

tänkte bara säga att jag skypar mig när jag är inne på datorn oftast, så lägg till mig så kan vi prata där om ni vill wihi

nu är det löpning för min del, man pluggar bättre när man tränar har jag hört

Kommentarer
Postat av: kevin

haha du är rolig :) nu är ju mysteriet med dina betyg löst. visste att du inte va smart på riktigt!! när kommer blogginlägget?

2009-09-15 @ 21:08:10
Postat av: C

ah, jag vill ha en orgasm! har alltid velat testa en! ;) hahah

2009-09-15 @ 21:53:15
Postat av: Anonym

Ursäkta en ouppdaterad mamma, men vad betyder "skypar".



Det verkar ju inte som om du mår dåligt där borta............fortsätt med det. Tänker väldigt ofta på dig och "alla" frågar hur du har det.

Puss och kram / Mamman

2009-09-17 @ 10:53:02
Postat av: Skansen Sandra

Hoppas du har det grymt kul vännen :D

2009-09-17 @ 14:18:00
URL: http://rewindtheday.blogspot.com/
Postat av: s

HAHA "skansensandra" det var det roligaste! och mamma skype ar ett satt att ringa over internet, fraga tobias;) halsa "alla" att livet leker

2009-09-19 @ 15:33:46
Postat av: s

och kevin nu forstar jag inte riktigt avd du menar med betygen??=P du far sprida ryktet det dar ar inget bloggmaterial haha

2009-09-19 @ 15:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0