utan prickar

nu ska jag egentligen inte sitta har och lagga tid, mina alskade varmlanningar har lagat mat och vart sota dar uppe sa jag borde dra dit och ata med dom men ajg maste ju bara fa skriva lite mer om hur bra jag har det=) men jag borjar sakna vissa personligheter dar hemma kan jag be att fa tala om, det ar sant som kanns av nar det blir for mycket har nar pressen okar ibland. det blir ju sa med mycket plugg och krav hemma, det kravs en del att bo 6 pers ihop, som dessutom inte kande varann innan vi kom hit. man hittar ju nya sidor hos folk hela tiden. men lite mat i magen sa blir alla glada igen, och/eller ett dopp i havet och en pn! vi har fatt lugna oss med festandet lite den har veckan for vi har verkligen pluggat SATAN. hade monsterlangt teoriprov igar pa dryckeskunskap, barteori och drinkar. dom dar recepten maste fan sitta och javlar vad svart det a. pluggade in totalt 90 recept plus 20 shots ca. sen har jag lart mig tillverka tequila, och vart whiskyn harstammar ifran. na nu for det vara nog, det har var asjobbigt att skriva utan prickar, ser sa dumt ut ocksa, jattetontigt

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Haha verkligen jattetontigt! :D Saknar dig hörru :P

2009-09-19 @ 16:31:03
URL: http://indianbyn.blogg.se/
Postat av: Albin

Dryckeskunskap var ett kul ämne vad jag minns =)

2009-09-19 @ 23:32:00
Postat av: haggen

JATTETONTIGT :D

2009-09-20 @ 13:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0