igår var en typiskt dålig dag

därför har jag idag fångat dagen totalt!

att lapa sol, förträfflig början på en dag vilken som! ny insikt i att man bör göra saker istället för att tänka att man ska göra det, eller än värre prata om det. ett ärende jag inte kommit mig för på mycket länge blev tillintetgjort - ett visst express delivery till en viss joel, åh Trevligt. sen gav jag hän min tid åt min lilla ellen. tycker himla mycket om henne. man får inte glömma att ta vara på de små vardagliga sakerna, såna där saker som man alltid gör med henne!

fånga dagen och få saker gjort, bakom nästa morgon väntar arbete och så var man låst. och akta er för att bli bittra, som man blir under dåliga dagar. det spelar faktiskt ingen roll hur illa saker är ibland, det blir BARA värre av att tänka på hur illa dom är och hur dåligt "allt" går just nu.

värt att tillägga är att det är helt ok att ha dåliga dagar, men att man kan göra dom mindre dåliga och mindre i antal

och titta ut, det är fullmåne imorgon

Kommentarer
Postat av: Isabella

en viktig sak att minnas dåliga dagar är att choklad gör allt bättre. och en ännu viktigare sak att minnas är att choklad även gör en bra dag bättre. :D

2010-04-28 @ 22:08:47
Postat av: s

choklad är bra fäör magen

2010-04-28 @ 22:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0