såna däringa vänner

vänner är precis så bra som du blir av dom. vänner lyfter fram det bästa inom dig och får dig att må bra i magen. vänner är även dom som kan få dig att må som värst, endast på grund av kärlek. vänner är i alla fall en av mina ömmaste punkter. vänner är såna som är värd all omtanke man kan ge, som tar bort besväret i att göra saker för andra

nu kommer en födelsedagsperiod i min umgängeskrets. eftersom ni redan vet hur högt jag hyllar födelsedagar, och då framförallt era så tänker ajg just precis inte hylla dom här. födelsedagar är sjukt viktigt för mig, det är den enda dagen man kan påstå är "sin" och den bör alltid vara speciell på ett eller annat sett. tycker jag. minnesvärd. mitt i denna födelsedagshets kommer såklart finalen av födelsedagsfiranden - BADBERGET

lördagen den 15 maj är det som jättegäller!

- är det så att du vet vad denna dagen på året innebär är det rent utsagt skam om du inte är där!
- vet du inte men kan gissa borde du verkligen dyka upp
- fattar du inget men tycker det låter trevligt ska du definitivt höra av dig och försöka ta dig dit
-
tycker du det låter töntigt och inte särskillt lockande borde du faktiskt komma

det är roligt, härligt, kärlek, sommar
det är underbart!

Kommentarer
Postat av: Albin

Inge jobb den lördagen, så räkna med att en person dyker upp iaf =)

2010-05-03 @ 13:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0