vaddå jobbet?

jag pratar inte alls om mitt jobb jämt! allt ajg gör kretsar inte ett dugg kring jobbet och jag har absolut tid att träffa folk och göra saker jag lever för hela tiden! EEELLLLEEEEEEEER?????

åååh är det så här livet ska vara? "man måste ju jobba minst 40 timmar i veckan för att kunna leva". är det så min framtid ser ut? det tror jag itne på. inte alls. jag ska minnsann visa dom=) fast det ÄR kul att jobba det är inte det jag säger. jag vill bara slå hål på alla uppgivna förtvivlade funderingar på om det är så här livet kommer se ut när man blir stor


dagens anekdot:
jag talade med en karl som har en and på balkongen på 7e våningen. det var lite sött tyckte jag. han ska vabba när äggen kläcks och sen ska han frisläppa andfamiljen i dammen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0