denna sången går ut till våra saknade vänner

jag vill vara här men jag vill springa runt. jag vill skriva men vet inte vad, jag vill dela med mig men inte här, inte nu eller inte visa för nån. mitt hjärta vill poppa ut och freaka runt på golvet framför mig samtidigt som det helst ligger i dvala just nu.. helt plötsligt betyder livets prickar verkligen ingenting längre, ingenting är viktigt. det är en galen tomhetskänsla som resten av stegen vi tar på klotet ska fyllas. med vad? går inte att ta på.. man letar efter ord, en text, en sång, egna definitioner eller bara att lösa upp knuten på vad man verkligen känner. men det går fan inte. vi kan bara titta på varandra och där känna samma förvirring i vännerna runt om

det enda jag vill i varje stund är att ge dig något, men det GÅR INTE. jag vill bara ge dig några väl valda ord, eller kärleksfulla ord, eller ord vi minns, vackra ord anders. dina ord. skvamp. en liten färgglad dampgubbe som håller koll på dig. jag vill nå dig med ett sms i tomheten, som uppehåller vår kontakt gurkan. det är ju så det brukar vara hallå. jag vill skriva på himlen till dig, ge mig nån möjlighet vad som helst. det är frustration

"Så skrik ut, sluta viska Väljer hur du vill leva så sluta spring under piskan
Man stressar genom livet, rädd för saker å missa
Vi har ingenting att pricka av på nån lista
Vissa säger lev din dag som din sista
Vissa söker lugn man bara finner i kistan
Men jag vet att bara inte kärleken vissnar
Kommer allt det vackra övervinna det bistra"

jag väntar på vibrationen
jag vill inte vakna imorrn utan lillebror anders i min värld


Kommentarer
Postat av: Annika

Hittade hit av en slump, kände också Anders. Kan inte gå härifrån utan att säga att jag beklagar sorgen x1000, även om de orden känns så jävla klena och otillräckliga i såna här lägen. Jättejätteledsen för er som stod honom närmast. Tänker på er massor. Han var så sjukt fin. saknar honom så mycket.

2010-08-16 @ 11:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0