bara kärlek

livet består av prickar

prickarna kan vara stora, små, vita eller svarta. dom kan vara lena, smakliga, arga eller dumma, eller så är dom bara jättebra.

prickar varar för evigt, men ändrar skepnad. dom allra flesta är i alla fall livslånga så att säga.

en gång fanns det en liten glad prick som försvann. jag älskar den pricken, den var ljud, vackra ord, vänskap och lite utöver det vanliga. helt enkelt en härlig prick

prickar kan vara saker, eller levande varelser. med tiden inser man dock att det är dom vänliga prickarna som är de viktigaste prickarna. kamratprickarna är dom som får en att rulla vidare, som den prick man själv är.

till dom här prickarna vill jag just nu ha en liten tråd. en tråd till var och en som jag tycker om. i den tråden vill jag kunna dra lite när helst jag vill. bara för att kunna känna att pricken är precis där den ska vara, eller någon annanstans kankse för den delen. att aldrig tappa kontakten, kontrollen. att aldrig tappa pricken

Kommentarer
Postat av: liselotte

Vilket jättefint inlägg. Blev alldeles tårögd.

2010-08-04 @ 23:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0