jag känner vibrationen

förtrollningarnas kväll, uppfylld och jätteglad efter fina möten på stan, en lagom finfin kväll. efter en dag som denna, så mkt gjort, så mycket umgänge, så fin var den åhå ja=) är jag?

man ska tänka positivt men numera vet jag att det går inte alltid att göra det.. jag må säga emot mig själv men nu vet jag. så fort jag känner efter så, så vibrerar jag. hela mitt inre ingår i en darrning som jag trodde började avta. aldrig verkar avta..

ååh jag kan inte sluta tänka på det, och jag kan inte förstå det. jag KAN inte förstå, SAKNAR DIG SÅ JÄVLAJÄVLAJÄVLAJÄVLA MYCKET

tog du min livsglädje med dig? min njutning? är det ilska jag känner, bitterhet eller bara uppgivenhet? bäst för dig att den äkta glädjen kommer åter. det här är inte ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0