makt

man har en viss makt här i livet. en vilja

man kan förlora vänner, eller så kan man se till att hålla jävligt hårt i dom. ibland misslyckas man, men passa på så länge du har möjligheten kvar

de här orden kom till mig idag efter ett samtal från en gammal älskad vän, tillsammans med tårar helt överraskande

shit kommer verkligheten ikapp mig? det är helg och gungan väntar. gamla vänner är efterlängtade, ändå är det enda jag vill nu att komma hem.. även i den mörkaste dystraste höst finns det solsken. ljuset vinner alltid, just nu tror jag lillsved är mitt ljus faktiskt! jag vill hem

Kommentarer
Postat av: Puttepatrik

håller med om det jag:D

2010-08-29 @ 13:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0