. tänd ett ljus

jag och mamma har precis konstaterat: att ta bort fettet på julskinkan är inte ok

skinkvakan är härmed över, granen är klädd, nygrilljerad skinka har avnjutits och imorrn är det julafton


mytomspunna julafton.. jag tänker bara och endast på alla jag älskar och önskar jag kunde gosa in er hos mig här precis som musmamman gör med sina musbäbisar i askungen. känns töntigt att skriva, men jag vill göra det ändå: det finns en grupp människor som ingår i en alldeles speciell kategori i mitt hjärta. ni ÄR en känsla. en känsla som jag aldrig kommer kunna beskriva. ni är det enda viktiga och det bästaste och käraste en människa kan ha. jag är stolt och överlycklig över hur många och fina mina vänner är och jag vet att utan er skulle jag inte leva länge till. jag hoppas ni vet vilka ni är och tar åt er. och framförallt att ni känner något speciellt och fint i kroppen idag, var ni än befinner er. jul är olika för alla, men alltid nåt. för mig är det kärlek och ljus

nu tänder jag ett ljus för en speciell prick i mitt liv, som glänser lite starkare än andra på alla sätt och vis. det är ett ljus från min själ till din där det ska spridas, avge energi och göra bot jag älskar dig



tänk efter och tänd ett ljus ni med. sen kan ni äta en julgodis också
eller 50!

God Jul & God Natt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0