tårar är salta så dom fryser inte

god JÄTTEVACKER natt

jag har nu fått frågan ännu en gång: vad önskar du dig till jul?

suck

jag brukar säga att jag inte önskar mig nånting. det är överskattat med julklappar om det inte finns en speciell tanke eller ändamål från givaren. och då kan man ju inte riktigt önska dem..

men

jag vet precis vad jag önskar mig. det kan ju inte finnas något annat verkligen. det är en liten prick jag önskar, en glad prick, en härlig prick och ni vet precis vilken av mina prickar det är jag pratar om

anders

jag önskar verkligen att du vore här. jag tror att jag hoppades lite sådär att den här personen i drömmen min kunde återskapa dig. ge dig till mig i julklapp månne.  dessvärre är det väldigt oklart vem personen var

typiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0