hej*!

linköping var roligt. lagom stort eller litet beror på hur man ser det. jag har lärt mig spela squash, äta okött, dricka cola och fått lite ännu mera inblick i det där studentlivet alla talar om. och jag som trodde mina gamla vänner skulle börjat prata ösjötska men istället snackar dom jävla studentska man fattar knappt hälften av va de menar haha. och såklart har jag haft sån där härlig samanthatid och hon visade mig hur man dricker öl på yngves. fast, det är klart, den största kunskapen jag far hem med idag är ju såklart att lasergame är en fet rippoff på laserdome och självklart mycket sämre

ska se vad det blir för låt på hemvägen.. kom på bästa sättet att inte bli trött vid ratten här i söndags. välj en låt på första bästa cd du får rekomenderad på macken och lär dig texten utantill. så länge käften håller igång slocknar i alla fall inte mina ögon, tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0