kontaktannons 22/2

hej!!! vad kul att ni titta in ... *ler*

Mitt namn är Samantha men kalla mig gärna sammy ;) jag söker någon att bli gammal med.
Så att jag har någon som tycker om mig när jag är äcklig och ful.
du ska tycka om långa och tråkiga promenader och jävligt seeega hemmakvällar med levande ljus
och en stor blodig biff till middag. OCH JÄVLIGT MKT ALKOHOL PÅ DET.
du ska helst vara rökare och ha barn med tre olika kvinnor, jag ser det som ett plus om du är på gränsen
till alkholist.
Själv är jag väldigt inne på förhållanden och gillar att byta partner ofta. det ska du tycka är okej.

Jag har blåa ögon och platinablondt hår, som passar utmärkt till min långa slanka kropp.
jag har as stora öron så hoppas du är en dumbo kille!!

ser fram emot att träffa dig, på vår första dejt vill jag ha gangbang med alla dina vänner

hehehehehe =) sammy_flikka_90 är min hotmail om du vill ses lite innan

Kommentarer
Postat av: Albin

Så....man börjar kvällen med en blodig biff som serveras med rödvinssås där fonden, rotfrukterna och rödvinet bytts ut till ännu mera rödvin, varpå vi tar en lång och tråkig promenad tankade på gränsen till att vi svimmar, varpå vi dimper ner i soffan, tänder några ljus (aktar oss för att inte andas på lågorna då man inte ska underskatta våran eldblåsar kraft vid det här laget) och sen sätter på något lagom segt som tex på spåret eller bingolotto. Sen byter du ut mig och gör samma grej (fast med mindre go mat) igen?



Måste säga att Sabina vet hur man väljer intressanta vänner iaf -.-'

2010-02-24 @ 00:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0