skutt!

ett lyckorus! jag hoppas vid min gud att ni vet vad det är. och när man får ett sånt helt för sig själv! ja jag hoppas ni även fått uppleva det. det är bara då det är riktigt jävla äkta

jag menar, det finns ingen anledning över huvud taget, ingen som ser och bedömer det på något sätt. om inte någon random skulle råka skåda det på håll vill säga, men då skulle du bara se dum ut förmodligen.. och ändå bara måste man plötsligt skutta till, le otroligt jättemycket eller kanske till och med utbrista ljud av ngt slag. det är ren och skär lycka utan krusiduller

lyckorus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad jag kanner igen mig i det dar. Jag blir som Ronja Rovardotter som bara vill springa ut pa falten och gora hennes varskrik. Om man inte gor det sa kanns det som om man skulle sprangas.

:o)

2010-02-21 @ 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0