Dani

Rest In Peace

han var charmigast i playa del ingles och jävligtjävligt glad och social. man kanske fick chansen att se hans mindre pålitliga sidor men ändå tillförde han nånting till omgivningen och oss andra. nu var det ett tag sen jag var där, ändå lyser ett starkt minne av den här killen, som tydligen inte lever längre.. dödsnilo eller vad? jätteläskigt. han hade fallit ner i parkeringshuset, och nilo har fan fler våningar än man kan ana. jag vet inte men vet inte heller om jag vill veta hur fan det kunde hända. jag kände inte personen dani, likförbannat måste jag få ur mig det här. han är en förlust det kan jag lova för alla som levde kring honom. han var fan full av liv det är inte bara som man säger. och framförallt hade han hela livet framför sig precis som mig. döden är fan inte långt borta ibland. vad är det jag brukar säga? lev i nuet. åhfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0