en liter solsken

varför lapar man sol? katter lapar liksom mjölk.. aja, inte mycket mer än en liter eller två hann jag få i mig idag, varför är inte fler jobb utomhus för? jag vill ut i snön! snart tar jag tellirider under armen och drar norrut YES vad jag längtar efter den där perfekta stunden - solen gnistrar i snön och värmen näsan, ölen sitter i handen och vännerna runt omkring och pudret bara väntar på dig i backen ÅÅÅH GE MIG ÅRE NU


måste vara minst tio i topp bästa stunderna i livet. inte mycket går upp mot det nä, inte ens en vit sandstrand aldrig. jag älskar mitt vinterland


Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej mitt vinterland, nu är jag här

Nu biter frosten i min kind, ty kall är kvällen

Hej mitt vinterland, se månen där

Den lyser kyligt kring, på mörka himlapällen



2010-01-10 @ 14:22:17
Postat av: Anonym

Heeej Bön



Pöns storebror är i Åre!

Hälsningar Pön

2010-01-12 @ 18:46:20
Postat av: s

Hej Pön!



Vad trevligt att höra då ska jag leta upp honom och peta!

Hälsningar Bön

2010-01-14 @ 13:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0