Lillebrors eget inlägg

anders bara för att du inte har en telefon på dig på din födelsedag imorgon
GRATTIS DIN LILLA PLOPP
jag tänkte åka till åre nu så det får bli i förväg såhär. hoppas och vet att thailand med allt vad det innebär tar väl hand om min lillebror på den stora dagen! och juste jag skickade en kram till dig med dampgubben förut, den 16e är det tillåtet att inkassera den;)

nu tar jag storebror under ena armen och tellirider under andra och drar till bättre backar än pulkabacken i hld

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Haha va glad man blir nar man laser sant har :D Sa fort ja kommer tillbaka till rummet (i Siem Reap, Kambodja for ovrigt ;P) ska ja se till att utnyttja den dar kramen assa ;P For ovrigt, nu ar lillebror 21, inte saaa liten langre ;) Hare kalas i Are nu, halsa ganget!

2010-01-17 @ 08:59:37
URL: http://asienaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0